0 oy
515 göst.
20 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (121 puan) sordu
8 haftalık gebeyim doktor idrar yolu için duocıd 375 mg antibiyotik verdi bebege zararı olur acaba kullananlar varmi

2 Cevap

0 oy
20 Haziran 2021 (256 puan) cevapladı
Ben kullandım cnm. Sorun olmadı hatta bı kaç tane antibiyotik daha vardı kullandım tamamen geçti vallah sorun olsaydı doktor vermezdi güven doktoruna bende bişey olmadı cnm
20 Haziran 2021 (121 puan) yorumladı
Sağol canım 2 aylık olduğum ocin korktum biraz açıkçası
20 Haziran 2021 (256 puan) yorumladı
Tahmin edebiliyorum ama doktor vermez canm için rahat olsun
20 Haziran 2021 (121 puan) yorumladı
Aynen canım teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
20 Haziran 2021 (486 puan) cevapladı
27 haftalık hamileyim ben de 5 gündür kullanıyorum doktor tavsiyesiyle
20 Haziran 2021 (121 puan) yorumladı
Teşekkür ederim  canm

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 379 göst.
0 oy
6 cevap 974 göst.
0 oy
3 cevap 1,004 göst.

1,512,350 soru

24,667,993 cevap

367,103 kullanıcı

...