0 oy
784 göst.
20 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (518 puan) sordu

Memnunmusunuz kullananlar? 

image

Gebelik haftası 34

1 cevap

+1 oy
20 Haziran 2021 (924 puan) cevapladı
Bunun aynı tipinde chicco baloon modelini almıştı annem evine. Çok memnun kaldım açıkçası beklentimiz karşıladı çok titreşim yok ama ses müzik filan var sallanmaya alışan çocuk için titreşim az ama sallanmaya çocuğa titreşim iyi gelir. Üzerinde biberonla mama içiyordu 4aydan sonra ek gıdayı bunun üserinde veriyordum oturma odasında çok rahatlık olmuştu bize. Bir de ayağınla sallayabiliyorsun uyuyor çocuk o zaman. Dediğim gibi benim aldığım model farklıydı ama çok benziyor görüntü. Bence tam fiyat performans ürünü. 
20 Haziran 2021 (518 puan) yorumladı
Teşekkür ederim cvbın için inşallah güzel çıkar sipariş etmeyi düşünüyorum bakalım :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 983 göst.
29 Temmuz 2021 Hamile Kalamama kategorisinde _sevinc_ (118 puan) sordu
0 oy
3 cevap 3,278 göst.
0 oy
4 cevap 448 göst.
0 oy
0 cevap 186 göst.

1,512,310 soru

24,667,564 cevap

367,071 kullanıcı

...