0 oy
202 göst.
19 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (12 puan) sordu
Kzilar merhaba..ben ilk dogumumu 7 yil once sezeryan yaptm.gectgmz yil ikinci bebegi dusunmeye basladk ekim gbi hamile oldgmu ogrendm.Ama sonra ismosel hamilelk oldugunu ogrendm ve dusuk yapmak zorunda kaldim..Bu arada ismosel ilk dogmunu sezeryan olan kislerde gorulebiliyor dikis yerinin bir kisminin acilmasi ve bebegn oraya tutunmasi..bir nevi dis gebelik..kurtaj sonrasi kendmi toprlamam fiziksel olrak da zor oldu kanamam uc ay surdu.smdi kurtajn uzerndn 7 ay gecti ve yeniden hamile oldgmu ogrendm suan 4+3 um.henuz. doktra gitmedm kese de gozksn diye 5.haftayi bekliyorm ama iki gundr sezeryan dikis yerimde ara ara agri var acaba kasik agrisi mi yoksa dikisn alti ya yine ayni sey olcak diye de odum kopuyor.ismoselden sonra tekrarlayan dusuk gecren oldu mu?
Gebelik haftası 4+3
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 336 göst.
0 oy
5 cevap 389 göst.
18 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Cnnisa (80 puan) sordu
0 oy
0 cevap 216 göst.
2 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde mehal (740 puan) sordu

1,512,774 soru

24,673,560 cevap

367,410 kullanıcı

...