0 oy
314 göst.
19 Haziran 2021 Doğum kategorisinde (65 puan) sordu
Ilk doğumum spinaldi sonrasinda sirt ağrim oldu şimdi de sezeryan olacagim ama kararsizim doktorum bana bıraktı ya agriya razi olup doğum anını yaşayacağim ya da tamamen uyuyup hicbisey hatirlamicam...Her ikisini de yaşayan anneler tecrübelerini paylaşabilir mi:)
Gebelik haftası 33+1

2 Cevap

0 oy
19 Haziran 2021 (358 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Ben spinal oldum bence spinal. Genel anestezi sonrası ağrı olmuyor muymuş ki?
-Reklam-
0 oy
19 Haziran 2021 (640 puan) cevapladı
Ben genel anestezi düşünüyorum yani o kadar cesaretli değilim.uyuyup uyanıp bitsin diyorum 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 504 göst.
0 oy
3 cevap 302 göst.
0 oy
6 cevap 908 göst.

1,512,458 soru

24,669,416 cevap

367,171 kullanıcı

...