0 oy
350 göst.
19 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (327 puan) sordu
Kızlar ilk gebeligim doktor USG bakarken normal mi dogurmustun dedi bende ilk çocuğum dedim bişey demedi nst gönderdi acaba çocuk baş aşağı durduğu için mi öyle dedi arkadaşım daha önce doğum yapmadığını nasıl anlamamış iyi bir doktor değil diyor 

2 Cevap

+1 oy
19 Haziran 2021 (482 puan) cevapladı
Büyük ihtimal sanci görmüş doktorun .... ondan sizi nst yollamış .. ayy arkadaşın ne kuruntuluymus bence sen doktor yerine arkadaşını değiş  .. cunku kolay kolay  sanci ultrasyonda anlayan doktor bulunmaz :)
-Reklam-
0 oy
19 Haziran 2021 (187 puan) cevapladı
Rahim ağzında açılma görmüş olabilir kaç haftalıksınız

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 567 göst.
22 Mayıs 2019 Doğum kategorisinde 3 prensannesi (88 puan) sordu
0 oy
4 cevap 684 göst.
0 oy
6 cevap 878 göst.
19 Haziran 2021 Doğum kategorisinde Melek2747 (148 puan) sordu

1,512,472 soru

24,669,562 cevap

367,183 kullanıcı

...