0 oy
1,783 göst.
26 Ekim 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (48 puan) sordu

Kızlar nasıl kullanıyosunız doktora sordum da unuttum aklımdan gitti hamilelik işte

2 Cevap

0 oy
26 Ekim 2018 (203 puan) cevapladı
Günde 1 defa tok canım bana da yazdı ama ben kullanmıyorum. Çünkü kullanan kimse duymadım. Facede bir kaç kişi konuştum onlarda baş ağrısı ve mide bulantısı yaptığını söylediler.Onlar da bırakmış.Ben doktoruma söyledim ama değiştirmedi. Şuan bir şey kullanmıyorum. 1 kasımda randevum. Tekrar söyleyeceğim.
-Reklam-
0 oy
23 Ağustos 2019 (1 puan) cevapladı
Ben sabah akşam.tok kullanıyorum hamileyim

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 659 göst.
0 oy
0 cevap 345 göst.
29 Kasım 2021 Hamile Kalamama kategorisinde yldzy (1,889 puan) sordu
0 oy
2 cevap 529 göst.

1,512,149 soru

24,665,549 cevap

366,953 kullanıcı

...