Kızlar 33 haftalık hamileyim ve ciddi derece de ayaklarım sisti tuzda kullanmıyorum ama yine de şiştiler ağrıdan basamıyorum bile normal mi acaba hastaneye gitmem gerekir mi
1,512,324 soru
24,667,790 cevap
367,083 kullanıcı