0 oy
389 göst.
18 Haziran 2021 Doğum kategorisinde (871 puan) sordu
Kizlar bu gun rahimde sanci var kalp gibi sizliyo neden acaba  oglusumda  iki de bir dikiliyo karnmda    dogum desem dha erken. Neden onuyo acaba 
Gebelik haftası 30+1

2 Cevap

0 oy
18 Haziran 2021 (236 puan) cevapladı
Normal canım o bendede oluyo 
-Reklam-
0 oy
18 Haziran 2021 (1,352 puan) cevapladı
29+2 yim dün doktora bende söyledim yalancı sancilarim oluyor diye normal degil bu haftalarda daha erken dedi mahnezyumu sabah akşam içiyorum şimdi.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 1,040 göst.
0 oy
0 cevap 312 göst.
14 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Alyam16 (487 puan) sordu
0 oy
2 cevap 374 göst.

1,512,350 soru

24,668,003 cevap

367,103 kullanıcı

...