0 oy
246 göst.
17 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (16 puan) sordu
37+5 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim bugün akşamdan beri kasıklarımda ağrı ve baskı hissediyorum bazende göğüs kafesimde çok baskı oluyor kırılmış gibi acıyor doğum belirtisi olabilir mi
Gebelik haftası 37+5

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 142 göst.
3 Eylül 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Tutssbusra (9 puan) sordu
0 oy
2 cevap 260 göst.
0 oy
0 cevap 229 göst.

1,512,230 soru

24,666,627 cevap

367,023 kullanıcı

...