0 oy
108 göst.
17 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (12 puan) sordu
2gundur karnım ve belim agriyo karnım sanki tikabasa yemek yemişim gibi sis korkulacak bişey varmıdır hastaneye gotsemmi
Gebelik haftası 22+1

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 588 göst.
0 oy
6 cevap 336 göst.
0 oy
4 cevap 337 göst.
30 Temmuz 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Admin1 (3 puan) sordu

1,512,230 soru

24,666,621 cevap

367,022 kullanıcı

...