0 oy
579 göst.
16 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (674 puan) sordu
39+1 deyim geceleri bu saatlerde sürekli sağa sola dönmekten uyuyamıyorum şimdi de kalktım oturuyorum yatamıyorum yatınca rahatsız oluyorum ama öyle sancı falan da hissetmiyorum 

3 Cevap

0 oy
16 Haziran 2021 (745 puan) cevapladı
Bu son haftalarda herkesin yaşadığı şey zatn 
16 Haziran 2021 (674 puan) yorumladı
Ama sancım yok neden uyanıyorum bilmiyorum bebeğin hareketlerinden rahatsız oluyorum sanırım çok hareketli oluyor
-Reklam-
0 oy
17 Haziran 2021 (201 puan) cevapladı
Bende oyleydim ilk gebeligimde artik sonlari oldugu icin sirt agrisiydi krampti rahat edememe insan bi an once dogurmak istiyo 
17 Haziran 2021 (674 puan) yorumladı
Peki gün içinde sancınız oluyor mu belinizde vs benim hiç sancım yok doğuracak gibi değilim
17 Haziran 2021 (201 puan) yorumladı
Vallahi cnm ben 5 yıl oldu dogum yapali şu an ki daha yeni ama benimde o zamnlar hic sancim yoktu hic beklemedigim bi anda nişanim geldi sancim basladi 6 saat icinde de doğum yaptim bende 39da dogum yaptim o yuzden tetikte ol sen yinede her seyin hazir olsun
0 oy
17 Haziran 2021 (289 puan) cevapladı

:D ayni normal

17 Haziran 2021 (674 puan) yorumladı
Peki gün içinde sancınız oluyor mu belinizde vs benim hiç sancım yok doğuracak gibi değilim

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 169 göst.
4 Eylül 2024 Doğum kategorisinde Ozlemksk (18 puan) sordu
0 oy
3 cevap 835 göst.
0 oy
4 cevap 321 göst.
0 oy
4 cevap 349 göst.

1,512,175 soru

24,665,940 cevap

366,975 kullanıcı

...