0 oy
621 göst.
16 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (276 puan) sordu

7+3 teyim doktorum boş gebelik demisti evde test vardi öylesine yapiyim dedim bebek yok kesede testte T daha koyu cıktı bebek oluşurmu sizce mide bulantılarım gogus agrilarim devam ediyor nolur cevap verinn

image

Gebelik haftası 7+3

8 Cevap

0 oy
16 Haziran 2021 (151 puan) cevapladı
Çıkar canım 
-Reklam-
0 oy
16 Haziran 2021 (1,327 puan) cevapladı
boa gebeligi doktor haric baska hic biseyden anlayamayiz malesef
0 oy
16 Haziran 2021 (7,370 puan) cevapladı
Geç döllenmedir canım belki rabbimden asla ümit kesiilmez

Eğer boşsa da öaşesef değerler sıfırlamaz bşrden o yüzden çıkar 
0 oy
16 Haziran 2021 (1,082 puan) cevapladı
Boş gebelikte de beta yükseliyor canım yine böyle çıkar o yüzden ultrasonla netleşecek burdan bilemeyiz malesef Allah gönlüne göre versin inşallah 
0 oy
16 Haziran 2021 (280 puan) cevapladı
Ben kurtaj olduktan bir ay sonra yaptim yinede boyle cikti ertesi gun adet olmustum eger bos gebelikse yine cikar canim 
0 oy
16 Haziran 2021 (299 puan) cevapladı
9 ay önce bos gebelik geçirdim hep çok silik çıkıyordu ama ondan sonra hamile kaldım yaptığım testler her hafta daha koyulasiyordu bos gebelik olduğunu göstermez bence bu bekle dua edip canım 
0 oy
16 Haziran 2021 (456 puan) cevapladı
Boş gebelik geçirdiğinde beta değerim 15 binlerin üzerindeydi, beta değeriyle boş kesenin alakası olmuyor
0 oy
16 Haziran 2021 (1,452 puan) cevapladı
Kese dusene kadar yada alınana kadar bu sekılde cıkar sonra sılık cıkar betanız yavas yavas dusecek

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 1,091 göst.
0 oy
1 cevap 188 göst.
18 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Haticee27 (94 puan) sordu
0 oy
1 cevap 209 göst.
30 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Haticee27 (94 puan) sordu
0 oy
1 cevap 126 göst.
22 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Şekerparemm❤ (1,362 puan) sordu

1,512,743 soru

24,673,137 cevap

367,378 kullanıcı

...