0 oy
281 göst.
16 Haziran 2021 Hamilelik Alışveriş kategorisinde (18 puan) sordu
Mayo seçiminizi büyük beden mayo alarak mi yaptiniz yoksa hamile mayolarini mi tercih ettiniz. 23.haftamda tatile gideceğim sizce büyük beden mayolar yeterli olur mu yoksa hamile mayosu mu almalıyım ? 
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

1 cevap

0 oy
16 Haziran 2021 (1,139 puan) cevapladı

Aynı seyı az once dusundum bu hafta tatıle cıkacam mayomu nasıl almalıyım bıde sort almam gerek cunku bacaklarım catadı ve cok  kotu gorunuyor:(

16 Haziran 2021 (6,204 puan) yorumladı
ben bikiniye karar verdim, enfeksiyon riski için sık sık değiştirmek gerekecek ve mayo hiç pratik değil :( göbeğimi de saklamak istiyorum ama tankini alırım belki
16 Haziran 2021 (18 puan) yorumladı
Siz kaç haftalık hamilesiniz ? Ben de usutmemek ve enfeksiyondan korunmak için bikini istiyorum ama göbeğimle de rahat edemem gibi cekinirim diye mayoya kararsız kaldim
17 Haziran 2021 (6,204 puan) yorumladı
Ben 18 haftalığım ama karnım kocaman :( Göbeğimi de sere serpe açmak istemiyorum ama :( Denizden çıkınca üstüme hemen bir şey alırım göbeği örtmek için. Rahat edemem dediğiniz gibi. Tuhaf geliyor bana niye bilmiyorum :(
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 726 göst.
0 oy
0 cevap 139 göst.
16 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde &Sedaa& (18 puan) sordu
0 oy
6 cevap 508 göst.
0 oy
3 cevap 239 göst.

1,512,310 soru

24,667,564 cevap

367,071 kullanıcı

...