0 oy
266 göst.
16 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3 puan) sordu
Kızlar 37 +4 gunluk hamileyim normal dogum dedi doktor belim cok agriyor dogum sizce yakınmı ilk bebegim daha
Gebelik haftası 37+4

1 cevap

0 oy
16 Haziran 2021 (450 puan) cevapladı
Aslında dogum sancısı belden başlıyor....belden yayılıp göbeğin altında kasıkların hizasında ortada düğümleniyor...böyle bir ağrı ise dikkat etmelisin
16 Haziran 2021 (3 puan) yorumladı
Yok canım sadece belimde var agri geceleri cok sancim oluyor
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 938 göst.
0 oy
5 cevap 971 göst.
0 oy
4 cevap 745 göst.
13 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sultann123 (155 puan) sordu

1,512,782 soru

24,673,814 cevap

367,419 kullanıcı

...