0 oy
453 göst.
15 Haziran 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (307 puan) sordu
Merhaba 3. Gebeligim kizlar 3. Dogum nasil oluyir kolay mi zormu bilgisi olan varmi

2 Cevap

0 oy
15 Haziran 2021 (1,352 puan) cevapladı
3 normal dogum yaptim şuan 4. Hamileyim 29 haftalik her çocuk ayni olmuyor canım ilk dogumum çokk kolay olmuştu 3 kilo dogdu 2. Çocugum beni mahvetti çok zorlandım 3800 dogdu 3. Çocugumda biraz zorladi 3500 dogdu anladimki kilolu çocuk dogumu daha zor oluyor heleki omuzlari çikmiyordu.şuan 4. Hamileyim 29 haftalk bu sefer sezeryan olacagm kordonlarimida bağlatacgm hayirlisi ile
15 Haziran 2021 (1,352 puan) yorumladı
Bnde 27 yaşindayim  3 oglumda çok tatli yedim erkekti 4. Hamileyim hiç tatli yemedim dedim kesin kizdir ama buda erkekmiş :)))
15 Haziran 2021 (307 puan) yorumladı
Bulantin oldumu
15 Haziran 2021 (2,614 puan) yorumladı
MasAllah herkes bunda boyle olmus digerlerde olmadi icinden hep farkli cinsdir diye dusunuyor .ama inanki assermeyle cinsiyyet belli olmuyor kimi sizin gibi cinsi ayni ama farkli aseriyor kimisi benim kimi kizimda erik oglumda tatli yiyordum.yani farkli..allah gonlunuze goreversin.kordon baglayicaktin o yuzden yasini sordum kuzum tesekkurler
15 Haziran 2021 (2,614 puan) yorumladı
Bana soruyorsan hic birinde olmadi
15 Haziran 2021 (1,352 puan) yorumladı
Ben hala bulantidan öluyorum rennie duo şurup kullaniyorum heralde doguma kadar gider  bulantilar :(
-Reklam-
0 oy
15 Haziran 2021 (279 puan) cevapladı
Her doğum kendine özel kiminin 3 cu kolay oluyo kiminin ilki inşallah kolay geçirirsiniz :)
15 Haziran 2021 (307 puan) yorumladı
Sagolasin cnm bnm

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,296 soru

24,667,256 cevap

367,057 kullanıcı

...