0 oy
128 göst.
15 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (166 puan) sordu
Kızlar çok özür diliyerek sabah 11 gibi açık kahverengi sümüksü akıntı geldi. Sonra jel gibi şeffaf akıntı geldi acaba nişan mı bu. Şimdi saat 5 oldu hala hiç sancım yok. 2 saatte bir falan adet ağrısı gibi oluyo o kadar. Eğer nişansa ne zaman sancım gelir acaba 
Gebelik haftası 39+6
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 596 göst.
15 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kbraa13 (79 puan) sordu
0 oy
3 cevap 329 göst.
10 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 1sosyolog (155 puan) sordu
0 oy
2 cevap 248 göst.
29 Aralık 2022 Doğum kategorisinde Lunaa (331 puan) sordu
0 oy
2 cevap 263 göst.
18 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Minikannecik6538 (59 puan) sordu

1,512,405 soru

24,668,727 cevap

367,145 kullanıcı

...