kızlar ben bundan bir ay önce kontrole gittim ama doktor bana tekrar gel falan demedi normalmi sezeryanmi hiç bir fikrim yok sizce tekrar gitmelimiyim şimdiden teşekkür ederim
1,512,676 soru
24,672,203 cevap
367,324 kullanıcı