Benimde kızım hep sağda demekki sağdan yumurtlamışız bebek oraya yerleşmiş.Sırtıma vuruyor ağrısı sağdan kaburgam ağrıyor hep
1,512,307 soru
24,667,536 cevap
367,070 kullanıcı