0 oy
571 göst.
14 Haziran 2021 Doğum kategorisinde (31 puan) sordu
Nst ye girdim bugün yarım saat filan sürdü iki kez göründü Sancı alttan baktı ebe acilman yok dedi acaba yalancı sancı midir eve geldim ama bacaklarımda filan biraz huzursuzluk var afet öncesinde olduğu gibi açıkçası nolur diye bilemiyorum endişeliyim biraz
Gebelik haftası 39+3

4 Cevap

0 oy
14 Haziran 2021 (1,122 puan) cevapladı
Aynısı bende oldu 39+0 da 2 sancı çıktı 1 cm acilma vardı ama 39+3 üm ve gelen giden yok benimde rahimde ağrı belde bacaklarda ağrı var normalmiş
14 Haziran 2021 (31 puan) yorumladı
Anladım canım o zman daha yeni başladı biseyler
-Reklam-
0 oy
14 Haziran 2021 (152 puan) cevapladı
Yalanci sancidir cnm ama dogum habercisidir gercek dogum sancisi gelince anlarsin dinlenince gecmez ve duzenli araliklarla gelir
14 Haziran 2021 (31 puan) yorumladı
Büyük ihtimalle öyle net bir belirgin sancım yok cunku
0 oy
14 Haziran 2021 (729 puan) cevapladı
Bende 39+4üm yarın nstye gircem sancı çıksada çıkmasada gene alttan bakıyorlar mı bilgisi olan var mı :) açılma var mı diye yani 
15 Haziran 2021 (31 puan) yorumladı
Sancı çıkmazsa bakmycgim dedi bna ebe sancı çıkınca bı daha baktı ben hastaneye uzak olduğum için baktırdım ebeye
15 Haziran 2021 (729 puan) yorumladı
Anladımm teşekkür ederim :)
0 oy
14 Haziran 2021 (251 puan) cevapladı
dinlen canım bol bol benm 27 haftada sanci çıkıyordu  tek çaresi bol su ve dinlenmek 
15 Haziran 2021 (31 puan) yorumladı
Anldim canım Allah'tan hayrlisi bakalım bacaklarındaki ağrı gitmiyor bacak ağrısı beni uyutmadi tüm gece

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 1,327 göst.
25 Ağustos 2024 Doğum kategorisinde Misra.umut4 (4 puan) sordu
0 oy
3 cevap 466 göst.
25 Ağustos 2024 Doğum kategorisinde Misra.umut4 (4 puan) sordu
0 oy
2 cevap 345 göst.
22 Haziran 2024 Doğum kategorisinde Ozlem Demir1 (6 puan) sordu
0 oy
2 cevap 796 göst.
26 Kasım 2021 Doğum kategorisinde Ceylan A. (311 puan) sordu

1,512,675 soru

24,672,189 cevap

367,322 kullanıcı

...