0 oy
455 göst.
14 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (441 puan) sordu
20.haftaya yeni grdim..Bebeğim idrar torbasına baskı yapıyor resmen hissediyorum bu normal mi 
Gebelik haftası 20

4 Cevap

0 oy
14 Haziran 2021 (258 puan) cevapladı
Ayni durumu suan bn yasiyorum .büyüklerim nirmal diyor ama n blm bndr hissediorm 
-Reklam-
0 oy
14 Haziran 2021 (2,559 puan) cevapladı
20+4 teyim bendede var çok tuvalete gidiyorum idrar testi verdim birşey çıkmadı
0 oy
14 Haziran 2021 (1,139 puan) cevapladı
normal tabı ben sureklı cıkıyorum ıdrarra su an 26.haftamdayım 2 haftadır sankı bıldıgın mesaneme vuruyor bebıs. sankı 5 saattr tutuyorum da sıkısmışım gıbı ama ıdrara cıkıyorum afedersınız 1,2 damla gelıyor
0 oy
14 Haziran 2021 (691 puan) cevapladı
Bilmiyorum benimde öyle baskı yapıyor çok aşağıda hissediyorum doktora gidince rahmin uzunluguna bir baktır bence belki kısadır benim ki sınırda ondan oluyor bence

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 281 göst.
18 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sabrina96 (1,257 puan) sordu
0 oy
4 cevap 407 göst.
8 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Cigdem2044 (114 puan) sordu
0 oy
2 cevap 473 göst.

1,512,404 soru

24,668,696 cevap

367,145 kullanıcı

...