0 oy
748 göst.
13 Haziran 2021 Doğum kategorisinde (10 puan) sordu
33 haftalık hamileyim erken doğum ihtimalim var progestan kullanıyorum kasık ağrılarım zaten vardı ama bu akşam baya fazla ağrım var veve bebeğim çok hareketli acaba hastaneye gitmeli miyim
Gebelik haftası 33

3 Cevap

0 oy
13 Haziran 2021 (1,314 puan) cevapladı
Tabiki durmagit
-Reklam-
0 oy
13 Haziran 2021 (406 puan) cevapladı
Öncelikle geçmiş olsun sağlıkla gelsin vaktinde ama git birşey yoksa da kuşkun gitsin sabaha kadar merak etmektense biri sana gitme dese gitmicen mi git hayırlı sonuçlar alirsin inşallah
0 oy
13 Haziran 2021 (24 puan) cevapladı
Git canım. Ben hafif ağrı ile gittim bebek doğuma kendini hazırlıyor dedi. Hafif ağrın bile olsa gel dedi bana Allah korusun bebeğe bişey olmasın. Onlar bize Rabbimin emaneti 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 793 göst.
0 oy
2 cevap 310 göst.
0 oy
2 cevap 457 göst.

1,512,677 soru

24,672,219 cevap

367,324 kullanıcı

...