0 oy
504 göst.
25 Ekim 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (71 puan) sordu

Kızlar kızımın adini Eslem nur koymak istiyorum güzel mi sizce

Gebelik haftası 17+2

2 Cevap

0 oy
25 Ekim 2018 (480 puan) cevapladı

Güzel bir isim canım senin hosuna gidiyorsa ne ala.Biraz zor gibi söylenisi karar senin tabi

25 Ekim 2018 (1 puan) yorumladı
Daha kesin değil ama bu isim hoşuma gitti
-Reklam-
0 oy
25 Ekim 2018 (100 puan) cevapladı

Güzel tabi :)

25 Ekim 2018 (1 puan) yorumladı
Teşekkürler

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 557 göst.
1 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aylin yıldız (71 puan) sordu
0 oy
3 cevap 1,049 göst.
0 oy
5 cevap 1,163 göst.
22 Aralık 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aylin yıldız (71 puan) sordu
0 oy
0 cevap 261 göst.

1,512,806 soru

24,674,036 cevap

367,433 kullanıcı

...