0 oy
135 göst.
12 Haziran 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (276 puan) sordu
6+6 teyim kasıklarım ağrıyor arada ağrıyor kanama vesayre yok doktor dün kontrolumde boş gebelik dedi ben 2 hafta daha bekliyip doktora gitcektim belki gorunur diye acaba düşükmü yapıyorum kanama falan yok ama arada sancı giriyor kasıklarıma
Gebelik haftası 6+6

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular


1,512,781 soru

24,673,736 cevap

367,415 kullanıcı

...