0 oy
279 göst.
11 Haziran 2021 Hamile Kalamama kategorisinde (83 puan) sordu

Merhaba arkadaşlar geçen ay prolaktin değerim 47 çıktığı için dostinex kullanmaya başlamıştım. Bu ay adetin 2. Günü yaptırdığım testleri ekledim.Doktora ayın 18 inde göstereceğim.  Anlayanlar yardımcı olursa sevinirim. E2 değerim normal diyor ama ilk kez bu kadar yüksek cıktı. Ne anlam ifade ediyor.Bir de lh değerim de ilk kez bu kadar düşük cıktı .  Yorumlarsanız sevinirim. 

image

image

image

1 cevap

0 oy
11 Haziran 2021 (3,950 puan) cevapladı
Değerlerin güzel çıkmış ama serbest t3 biraz yüksek çıkmış
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 405 göst.
0 oy
2 cevap 348 göst.
0 oy
4 cevap 457 göst.
0 oy
8 cevap 450 göst.

1,512,669 soru

24,672,115 cevap

367,312 kullanıcı

...