0 oy
483 göst.
11 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (90 puan) sordu
Kizlar alttan muayenin bir zararı var mi doktor enfeksiyon için bakiyor ben 23+5 im bu arada

6 Cevap

0 oy
11 Haziran 2021 (681 puan) cevapladı
Yok canım olsa zaten doktor yapmadan önce söylerdi herkes yapıyor korkma yani 
-Reklam-
0 oy
11 Haziran 2021 (189 puan) cevapladı
Bana de neredeyse her kontrolde bakıyor, sana ve bebeğine hiçbir zararı yok merak etme diyor
0 oy
11 Haziran 2021 (420 puan) cevapladı
Zararlı olsa doktor zaten yapmaz ki korkmayın 37haftamdayim bana da yapılıyor çok şükür bir sıkıntı yaşamadım
0 oy
11 Haziran 2021 (1,978 puan) cevapladı
Merak etme hiç bir sakıncası yok canim. Olsa doktorlar risk alıp yapmaz zaten. 
0 oy
11 Haziran 2021 (729 puan) cevapladı
Zararı yokkk canım gönül rahatlığıyla yaptırabilirsin zararı olsa doktor yapmaz ve alttan muayene diye bir şey olmazdı
0 oy
11 Haziran 2021 (6,107 puan) cevapladı
Yok canım korkma zararlı olsa zaten yapmazlar

1,512,207 soru

24,666,260 cevap

366,991 kullanıcı

...