0 oy
345 göst.
11 Haziran 2021 Doğum kategorisinde (61 puan) sordu
Kızlar 39+5 günlük gebeyim iki gündür sancım var şimdi de koyu kahverengi leke geldi ne yapmam lazım doğum belirtisi mi doktora gideyim mi 
Gebelik haftası 39+5

1 cevap

0 oy
11 Haziran 2021 (1,978 puan) cevapladı
Bence doktora git  canım. Doğumunda yaklasmis hemen hemen bir baktır mutlaka.
-Reklam-

1,512,253 soru

24,666,826 cevap

367,042 kullanıcı

...