0 oy
267 göst.
10 Haziran 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (139 puan) sordu
Kızĺar bebeğim sol tarafta toplanıyor sanki..göbekte görünür şişme oluyor normal mi sizce bu haftada 
Gebelik haftası 17+1

2 Cevap

0 oy
10 Haziran 2021 (41 puan) cevapladı
Normaldir cinsiyeti erkek mi?
-Reklam-
0 oy
10 Haziran 2021 (41 puan) cevapladı
Benim ilk gebeliğimde de hep sağ tarafta toplanıyordu 

1,512,440 soru

24,669,183 cevap

367,162 kullanıcı

...