0 oy
199 göst.
9 Haziran 2021 Hamile Kalamama kategorisinde (128 puan) sordu
Kızlar 8 aydır deniyoruz aşı için ara vermek istemedim zararı var mıdır bilmiyorum ama bugün aşı oldum suan regliyim sizler doktorlarınıza sordunuz mu nasıl bi yol izlediniz benim doktorum yaptırabilirsin dedi

1 cevap

0 oy
9 Haziran 2021 (128 puan) cevapladı

Covid aşısından bahsediyorum bu arada :)

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 876 göst.
+1 oy
3 cevap 351 göst.

1,512,310 soru

24,667,583 cevap

367,073 kullanıcı

...