0 oy
1,049 göst.
24 Ekim 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (480 puan) sordu

Mrb kızlar emzirirken ilk gğnler yara olmaması için hamileyken 7.ayda gögüs ucu kremine baslamak gerekrigini duydum ama arkadasım erken dogumu tetikliyomuş gögüs uyarıldıgı içni dedi şimdi ne yapsam bilemedim 

Gebelik haftası 29+3

8 Cevap

0 oy
24 Ekim 2018 (133 puan) cevapladı

Canım doğumdan sonra kendi sütünü göğsünun ucu na sur daha sonra da soganı kes ve göğsünun ucuna sür ben öyle yaptım ve hicyara yok

24 Ekim 2018 (133 puan) yorumladı
Sür iyice beklet emzirmeden de sil
24 Ekim 2018 (1,261 puan) yorumladı
Her emzirmeden önce yapıyoruz demi bunu
24 Ekim 2018 (2,093 puan) yorumladı
Yok canım ben bir defa biliyorum ilk daha emzirmeden hiç
24 Ekim 2018 (1,261 puan) yorumladı
Anladım çok teşekkürler ederim Allah razi olsun
24 Ekim 2018 (2,093 puan) yorumladı
Sizdende Allah razı olsun inşallah kardeşim ❤️
-Reklam-
0 oy
24 Ekim 2018 (136 puan) cevapladı

İlk bebeğimde tahin yağı kullandım ben.emzirdikten sonra sürüyordum bir dahaki emzireceğim zamana kadar duruyordu.emzireceğim zaman siliyordum göğüs ucunu.yara falan olmadı şükür.doğum yapınca doktor krem vermişti kullanmadım iki kez ancak sürmüşümdür.ama 7.ayda başlanılacağını senden duydum şimdi.

24 Ekim 2018 (480 puan) yorumladı
Bende İnternetten bi doktordan okumuştum sanırsam :)
0 oy
24 Ekim 2018 (2,090 puan) cevapladı

Doğumdan sonra doğru emzirme ile göğüs ucu yarası olmuyor tabi bunun içinde göğüs ucunun dışa dönük olması lazım şimdiden bişey yapma bence belki hiç yara olmayacak  

0 oy
24 Ekim 2018 (413 puan) cevapladı

O konuda ben de kararsız kaldım ya ama kullanmayacağım sanırım 

0 oy
24 Ekim 2018 (2,384 puan) cevapladı
Doguma son iki hafta kala yani 38 haftada kulanmayi dusunuyorun kremi ve ayrica gumus göğüs kapaklari alicam onlarida dogumdan once iste yine iki hafta once takicam gunde iki saat
0 oy
24 Ekim 2018 (9 puan) cevapladı

Benim.doktorum 37 .haftadan sonra sur demisti erken dogum olmamasi icin.

24 Ekim 2018 (480 puan) yorumladı
Bende öyle yapıyım ozaman erkenden kullanmayalım
0 oy
24 Ekim 2018 (1,155 puan) cevapladı

7. aydan sonra degil ama b3n doğuma 2-3 hafta kala yapmıştım ve gerçekten de hiç bisey olmadı çok rahat emzirdim ilk çocukta bilmedim nerdeyse kopacak duruma gelmişti. 3. geliyor son ayında yapacağım ins yine

24 Ekim 2018 (480 puan) yorumladı
Hım bende 1 2 hafta kala bileyler kullanıyım ozaman
24 Ekim 2018 (1,155 puan) yorumladı
aynen tehlikeli zamanlar geçince baslayabilirsin
0 oy
24 Ekim 2018 (823 puan) cevapladı

Sarı kantaron yağı al aktardan ve safzeytinyağı sür sürekli hergün ama göğüs ucunla oynama doğumu tetiklio canım avucuna dök biraz göğsüne kople sür inan ben yaptım maşallah hiç yara olmadı rahat emxiriom

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 629 göst.
0 oy
1 cevap 592 göst.
5 Ağustos 2019 Doğum kategorisinde ❣Zeynebimin Annesi❣ (7,160 puan) sordu
0 oy
7 cevap 563 göst.
0 oy
8 cevap 623 göst.

1,512,804 soru

24,674,025 cevap

367,432 kullanıcı

...