0 oy
202 göst.
9 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (745 puan) sordu
Hamilelikte odyometriye giren var mı? Zararı var mı radyasyon vs
Gebelik haftası 14

1 cevap

0 oy
14 Haziran 2021 (468 puan) cevapladı
Ben girdim bir zarari yok demislerdi bana yine de danisip girin ve soyleyin gebe oldugunuzu
14 Haziran 2021 (745 puan) yorumladı
Girdim canım bir problem yok şükür teşekkürker
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 345 göst.
0 oy
7 cevap 572 göst.
17 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sudeatess (64 puan) sordu
0 oy
0 cevap 180 göst.
9 Ocak 2024 Doğum kategorisinde Melek5151 (139 puan) sordu

1,512,381 soru

24,668,436 cevap

367,124 kullanıcı

...