Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
Anneler sorum 3.sezeryan ile ilgili
0
oy
354
göst.
9 Haziran 2021
Doğum
kategorisinde
Nimetim
(
363
puan)
sordu
Merhaba anneler hepimize Allah hayırlı evlat nasip etsin 2 sezeryan oldum üçünçüye olacagım inşeAllah ama stres yapıyorum çok zor diyorlar dogru mu bu farkı var mı 1 ve 2 sezeryandan...bu konuda bilgi almak istiyorum yaşayanlardan...yardımcı olan olmayanlara teşekkür ediyorum:)
Gebelik haftası
15+4
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
4 Cevap
0
oy
9 Haziran 2021
Nadide gull
(
253
puan)
cevapladı
En İyi Cevap
Canım ben 3.sezeryanim kolay geçti ve çok çabuk toparlandım bide anestezi ile ilgili de olabilir benim 2 sezeryanim genel anestezi son sezeryanim belden uyuşturmalı oldu 3 sezeryanimdan hemen sonra ayaklandim bir hafta içinde her işimi yapıyordum şuan 4 gebeliğim bu ayın sonunda sezeryan olucam inşallah buda kolay geçer diye ümit ediyorum Rabbim yardımcımız olsun inşallah
22 Haziran 2021
Nimetim
(
363
puan)
yorumladı
MaşaAllah Allah razı olsun
cevapladıgınız için korkum geçti inşeAllah 4. Bebeginizde kolay geçer Rabbim herkese kolaylık versin...
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
9 Haziran 2021
Cennet_kokulum
(
2,614
puan)
cevapladı
bi bilgim yom kuzum bende 2 kez oldum senin cocuklar kac yasinda
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
9 Haziran 2021
Yusuf&Ravza Nur
(
1,004
puan)
cevapladı
Arkadasım oldu tek sorunu yas aralıgı yakın olması oldu 3 den sonrası riskli dıe de direk baglattı
22 Haziran 2021
Nimetim
(
363
puan)
yorumladı
Yorumunuz için teşekkür ederim insan korkuya kapılıyor dıyduklarından Allah tüm hamilelere yardım etsin
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
9 Haziran 2021
Sevil...
(
17
puan)
cevapladı
Bende 10 haftalık gebeyim benimde 3. Sezaryen olacak inşallah güzel geçer 2 ve 3 arası 10 sene olmus olacak bakalım hayırlısı Allah tüm hamilelerin yardımcısı olsun
22 Haziran 2021
Nimetim
(
363
puan)
yorumladı
Amin inşeAllah benim 2 yıl var arada çok korkutuyorlar üçünçü zor diye bende17+3;) Allah saglıklı hayırlı evlatlar nasip etsin
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili bir soru bulunamadı
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,563)
Hamilelik Dönemi Genel
(446,007)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,416)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,888)
Hamilelikte Beslenme
(7,824)
Hamilelikte Güzellik
(2,678)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,791)
Hamilelik Alışveriş
(10,862)
Hamile Kalamama
(16,585)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,746
soru
24,673,307
cevap
367,390
kullanıcı
...