0 oy
424 göst.
8 Haziran 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (928 puan) sordu
20 haftalıgim şu an suyu normal ama ilerlerse azalır dedi suyu neler yapabilirim :(

1 cevap

0 oy
8 Haziran 2021 (1,233 puan) cevapladı
Benim bebegimdede var hic öyle birsey denediler :(
9 Haziran 2021 (1,233 puan) yorumladı
34 haftalikken tekrar ölçülecek ve bebek dogum kanalina girmeden alcam böbreği büyük dedi
9 Haziran 2021 (928 puan) yorumladı
Güvendiğin bir doktor mu varsa başka iyi doktorlara da görün derim benim ki suyu azalmadigi sürece mudahaleye gerek yok dogduktan sonra çocuk doktoru takip edicek dedi en önemlisi suyu
9 Haziran 2021 (1,233 puan) yorumladı
Suyuna her seferinde yeterli dediler 3 farkli hastahaneye de gittim ama cok sorgulamadım bastan beri normal doğumu konusuyorduk ama 21.hafta da ogrendik bobrek buyumesininve sezeryana döndü
9 Haziran 2021 (928 puan) yorumladı
Allah yardimcimiz olsun canım sağlıkla kucagimiza alırız inşallah
9 Haziran 2021 (1,233 puan) yorumladı
Amin insallah.Allahim kimseyi evlatla sinamasin
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 228 göst.
0 oy
3 cevap 428 göst.
0 oy
4 cevap 730 göst.

1,512,207 soru

24,666,260 cevap

366,991 kullanıcı

...