0 oy
212 göst.
8 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (98 puan) sordu

13+2 hafta olduk kizlar ilk oğlumda 7. Aya kadar çok hafif belli olan karnım simdi bildiğiniz kocaman oldu ve rahatsız ediyor. 46 kiloyum zayıf olduğum için çok daha belli. Gaz falanda değil kabızlık vs sorunum yok. Aksam üzeri daha bir şişlik oluyor ama o yediklerimle alakalı onu biliyorum wcden sonra sabahları bile olması gerekenden büyük sanki normal mı ki:'(

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 873 göst.
8 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Cagla senol (98 puan) sordu
0 oy
12 cevap 1,001 göst.
0 oy
4 cevap 686 göst.
14 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ayse_17 (29 puan) sordu
0 oy
5 cevap 895 göst.

1,512,558 soru

24,670,814 cevap

367,246 kullanıcı

...