0 oy
119 göst.
8 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (49 puan) sordu
Slm ben troid hastasıyım ilaç kullanıyorum bu ay gebe kalınca değer yükselmiş 7.34 olmuş doz ayarlaması yapılacak fakat değer normale düşene kadar bu süreçte zarar verirmi acaba bu şekilde olan varmı.9 ay boyunca sürekli değişip doz ayarlamasimi yapilacak acaba........cevaplarsanız sevinirim.troid hastaları gebelikte çok sorun yasarmi
Gebelik haftası 5
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 142 göst.
8 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Bh_2022 (49 puan) sordu
0 oy
1 cevap 131 göst.
8 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Bh_2022 (49 puan) sordu
0 oy
4 cevap 368 göst.
8 Eylül 2024 Doğum kategorisinde Kastamonuluyuz37 (164 puan) sordu
0 oy
1 cevap 186 göst.
3 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde duygu__06 (52 puan) sordu

1,512,253 soru

24,666,839 cevap

367,043 kullanıcı

...