0 oy
248 göst.
7 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (60 puan) sordu
Kızlar 14+1 günlük gebeyim. 3. Gebelik ilk 2 sezeryan. Uzanamıyorum sırt üstü sağa sola ve oturma şekilde. Kuyruk sokumundan tutuluyor. Sakat gibi yürüyemiyorum adım atamıyorum ev yansa kalkamayacak derece. Sizce neden olabilir? Acile gitmek istemiyorum belin ağrıda alttan bakalım diyorlar nefret ediyorum. Sizce ne yapabilirim. Çok şiddetli tutuluyor. 
Gebelik haftası 11+4
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 234 göst.
0 oy
2 cevap 795 göst.
7 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gul1453 (60 puan) sordu
0 oy
4 cevap 623 göst.
0 oy
6 cevap 802 göst.

1,512,191 soru

24,666,093 cevap

366,981 kullanıcı

...