Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
8 aylık oldum hala karnım asagida
0
oy
1,211
göst.
7 Haziran 2021
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
YeniAnne21
(
1,522
puan)
sordu
Bir haftaya 8 ay tamamlanmış olacak, burda duyuyorum göğüsle karin arasında parmak hesabı yapıyorlar.benim bir elim sığıyor hatta yer bile kalıyor.karnim 9. Ayda mi yukarı çıkacak ve eğer çıkmazsa doğumum kolay olur mu
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
8 Cevap
0
oy
7 Haziran 2021
Elifsudeniz06.
(
150
puan)
cevapladı
Normalde aşağı inmiş mi diye sorarlar canim yukarı çıkmış mi diye değil aşağı inince doğum yakın derler
1 önceki yorum göster
7 Haziran 2021
Elifsudeniz06.
(
150
puan)
yorumladı
Ne güzel işte
7 Haziran 2021
Hicranggh
(
736
puan)
yorumladı
Aynn bnde 8 ayda yım hep. Aşağıda idi
7 Haziran 2021
ilkosss
(
21
puan)
yorumladı
Benim il k oğlum yukarıdaydı hiç sıkıntı yaşamadın 9 ayim rahat geçti şimdi 23 haftalık 2. oğluma hamileyim bu hep aşağıda hiç yukarı çıkmıyo ve zor geçiriyorum gebelikler birbirinden farklı olabiliyorlar endişe etme ederim kontrollerini ihmal etme Allah yardımcımız olsun sağlık sihatle doğurmayı nasip etsin Insallah
7 Haziran 2021
YeniAnne21
(
1,522
puan)
yorumladı
Amin inşallah canım teşekkür ederim
7 Haziran 2021
Hicranggh
(
736
puan)
yorumladı
Amin cnm inşallah bnmde öle baya zor
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
7 Haziran 2021
Zhrahmt
(
472
puan)
cevapladı
E benimde 8 aylik.asagida hic goguse cikmadi
7 Haziran 2021
YeniAnne21
(
1,522
puan)
yorumladı
Kişiden kişiye değişiyor demek ki
7 Haziran 2021
Zhrahmt
(
472
puan)
yorumladı
Cinsiyeti ile alakali bi durum.olabilr mi
7 Haziran 2021
YeniAnne21
(
1,522
puan)
yorumladı
Sanmıyorum canım ben cinsiyetle alakalı olduğunu benimki kız senin ne
7 Haziran 2021
Zhrahmt
(
472
puan)
yorumladı
Benim.erkek demek alakalı degilmis :)
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
7 Haziran 2021
Emels0510
(
1,935
puan)
cevapladı
Ben de 8ayı doldurmak üzereyim, bebegim baş aşağı doğru dönmüş.
7 Haziran 2021
YeniAnne21
(
1,522
puan)
yorumladı
Benim de dönmüş
7 Haziran 2021
Emels0510
(
1,935
puan)
yorumladı
Allah saglıkla kavuştursun yavrularımızı inşallah ❤️
7 Haziran 2021
YeniAnne21
(
1,522
puan)
yorumladı
İnşallah canimm ♥️
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
7 Haziran 2021
mehlikahanim
(
56
puan)
cevapladı
Bebeğin erkek mi kız mı canım.
Karin assada olunca doğum daha kolay olur derler canimm...
7 Haziran 2021
YeniAnne21
(
1,522
puan)
yorumladı
Teşekkür ederim canim kız bebek
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
7 Haziran 2021
Seyma can
(
675
puan)
cevapladı
Bnmkide 32 hftaliktan beri asagida 39 olduk tik yok
7 Haziran 2021
YeniAnne21
(
1,522
puan)
yorumladı
Doğum esnasi kolay olur insallah
7 Haziran 2021
Seyma can
(
675
puan)
yorumladı
Insallah :))))
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
7 Haziran 2021
Rosidar
(
353
puan)
cevapladı
Sıkıntı etme canım. Benim de ilkinde hep aşağıdaydı doğumda ebeler hemşireler aşağı ittirmek için kabus gibi üstüme çökmedi. Bunda 21 günüm kalmış karnım ağzımda. Nasıl inecek doğuma kadar böyle kalırsa nasıl indirecekler diye korkudan erken doğum yapacam. Kardeşimin de yukarda olduğu için öyle zorlamislarki bir aya kadar karın kasları ağrıyordu.
7 Haziran 2021
YeniAnne21
(
1,522
puan)
yorumladı
Yaa Allah yardımcın olsun inşallah canim
7 Haziran 2021
Rosidar
(
353
puan)
yorumladı
Amin Allah razı olsun cümlemize inşallah
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
7 Haziran 2021
Eeeesssrra
(
443
puan)
cevapladı
Bebeginin cinsiyeti erkek mi acaba. Benim de oyle 8 aylik oldum hic yukari cikmadi
7 Haziran 2021
Rosidar
(
353
puan)
yorumladı
Benim ilkim kızdı karnım aşağıdaydı. Şimdi ise erkek ve yukarda karnım. Alakası var mı ki şimdi benim de kafama takıldı
7 Haziran 2021
YeniAnne21
(
1,522
puan)
yorumladı
Benim kız canim
7 Haziran 2021
Eeeesssrra
(
443
puan)
yorumladı
Benim erkek
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
7 Haziran 2021
Anacibabaci
(
998
puan)
cevapladı
28+4 benimde bebek baş aşağı duruyor. Ve sizin gibi karnım hep aşağıda . Doktor herşeyin iyi olduğunu söylüyor ama bilemiyorum inanın bende korkuyorum. Aşağıda gibi duruyor beni korkutuyor
7 Haziran 2021
YeniAnne21
(
1,522
puan)
yorumladı
Korkulacak bir şey yok bence aksine arkadaşların dediği gibi doğum daha kolay olabilir inşallah ben 33. Haftadayim henüz erken doğum riskim yok
8 Haziran 2021
Anacibabaci
(
998
puan)
yorumladı
Benimde erken doğum riskim yok çok şükür :) umarım da olmaz .. gidince doktoruma özellikle soracağım
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili sorular
0
oy
4
cevap
506
göst.
Düşükten sonra ilk adetim 7 Eylüldü ama bu ay hala olmadım. Detay asagida
18 Ekim 2023
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Hatice9696
(
78
puan)
sordu
0
oy
3
cevap
366
göst.
22haftalik karnim asagida hala
3 Aralık 2022
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Neslihan17944
(
687
puan)
sordu
0
oy
11
cevap
1,282
göst.
Kizlar bebegim hala asagida.(resimli).. 25+5haftaligiz. Sizdede oldumu
15 Kasım 2021
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Roza1996
(
442
puan)
sordu
0
oy
11
cevap
760
göst.
23.haftada bebegin hala asagida hareket etmesi
29 Eylül 2020
Hamilelikte Bebek Sağlığı
kategorisinde
Aryen
(
182
puan)
sordu
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,567)
Hamilelik Dönemi Genel
(446,032)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,420)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,896)
Hamilelikte Beslenme
(7,824)
Hamilelikte Güzellik
(2,678)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,796)
Hamilelik Alışveriş
(10,862)
Hamile Kalamama
(16,585)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,789
soru
24,673,874
cevap
367,424
kullanıcı
...