Kızlar benm bebeğim şimdiye kadar hep aşağıda hareket ediyordu ama bu aralar sol tarafta onu hissediyorum ve hareketlerinde de azalma oldu sizce cinsiyeti nedir veya hareketleri niye azaldı lütfen tecrübeli anneler ilk gebeliğim
1,512,198 soru
24,666,164 cevap
366,986 kullanıcı