Merhaba arkadaşlar bugün 6+6 yım.gunde 2 kere sabah akşam progestan fitil kullanıyorum.gun içerisinde sürekli akıntım oluyor,renksiz ve kokusuz bu iyi ama ilk hamileliğimde böyle bir şey hatırlamıyorum.sizde de var mı akıntı? Gebelikten mi yoksa ilaçtan mi? Ve coook bulantım var ( hiç enerjim yok.siz nasılsınız bu haftalarda
1,512,607 soru
24,671,252 cevap
367,275 kullanıcı