Anlayan biri var mı? Ay var gibi geliyo yada hayal görüyorum
Benim de böyleydi 8+2 olduk
Benim de böyleydi 8+2 olduk çok silik gibi gelmişti bana da senin gibi hemen doktora gitmedim ama 2 haftaya yakin zaman geçmişti öyle gittim küçük bir kese göründü :)
1,512,775 soru
24,673,578 cevap
367,411 kullanıcı