0 oy
473 göst.
6 Haziran 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (44 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar, dün axşam beni bir şeyler ısırdı alnım şişti. Dünden beri çok endişeliyim. 20 haftalık gebeyim. Alnım çok şişkin bebeğe bir şey olurmu acaba?
Gebelik haftası 20
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

2 Cevap

0 oy
7 Haziran 2021 (560 puan) cevapladı
Bizde bu aralar eşimin memleketine geldik burda bin türlü böcek var beni de ısırmıştı geçenlerde bacağımdan bacağım kafam kadar olmuştu bi sorun olmadı inşallah sizde de bi sorun yoktur 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 314 göst.
0 oy
2 cevap 602 göst.
4 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tamish (310 puan) sordu
0 oy
2 cevap 288 göst.

1,512,569 soru

24,670,933 cevap

367,258 kullanıcı

...