0 oy
187 göst.
6 Haziran 2021 Doğum kategorisinde (27 puan) sordu

merhaba hanımlar Manisa şehir hastanesinde Sezeryan doğum yapan var mı?

Memnun kaldınız mı hastaneden? 

Odalar nasıldı tek kişilik 2 kişilik?

Eşler yanımızda refakatçı olarak kalabiliyor mu?

Hemşireler ilgili mi?

Dr. Seçebiliyor muyuz?

Doğumdan hemen sonra odalara geçildiğinde bebeği hemen getiriyorlar mi?

Doğuma az kaldıkça aklıma takılan sorular cevap verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

1 cevap

0 oy
6 Haziran 2021 (6 puan) cevapladı
Bende merak ediyorum ..nasipse bende orda düşünüyorum çünkü kontrollere oraya gidiyorum ..burda cevapları merak ediyorum ..:)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 1,621 göst.
0 oy
1 cevap 182 göst.
0 oy
2 cevap 161 göst.
1 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Deniz225 (172 puan) sordu

1,512,150 soru

24,665,566 cevap

366,955 kullanıcı

...