0 oy
332 göst.
5 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (70 puan) sordu
Eller ve ayaklar karnim kasiniyor acayip foktr krem verdi ama onunla da durmafi ne yapailirim uyuz oldum gibi bisy kaşıniyo acayip
Gebelik haftası 39+3

2 Cevap

0 oy
5 Haziran 2021 (4 puan) cevapladı
Merhabalar ,oncelikle saglikla dogsun bebisiniz ben 33.haftadaym hecen hafta bu dertten doktora gittim besin alerjisi gibu dedi ekmek ,tuz ,kivi vb besinlerden olurmus ılık duş önerdi deneyin gecmis olsun Allah'im saglikla bebisini kucağına versin
-Reklam-
0 oy
5 Haziran 2021 (1,676 puan) cevapladı
Bende 2 aydır vardı o kaşıntı canım artık elim kasimaya yetmiyordu o derece gebelik alerjisi dedi doktor tahlillerimde bı sorun çıkmadi suan hap ve krem kullanıyorum onla rahatlıyorum biraz 32+1 im bende çok geçmiş olsun kötü bı durum gerçekten doktoruna şöyle krem fayda etmediğini ona göre hapta verir sana ama dahiliyede bı karacigerinede baktır ondanda kaynaklanabiliyormus kaşıntı ben baktırdım doktorum öyle söylemişti temiz çıktı şükür benim 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 179 göst.
26 Eylül 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde 1711 (7 puan) sordu
0 oy
1 cevap 211 göst.
14 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ssedda (45 puan) sordu
0 oy
1 cevap 144 göst.
5 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde ESRAAAAA21 (70 puan) sordu
0 oy
4 cevap 418 göst.
19 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mesin (23 puan) sordu

1,512,151 soru

24,665,616 cevap

366,957 kullanıcı

...