0 oy
114 göst.
4 Haziran 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (58 puan) sordu
Merhabalar 

Belimde fıtık var oda hamilelikten dolayı bayağı agrı yapıo şuan 12+2 günlük ilerleyen zamanlarda sıkıntı olabilir mi yada sezeryan önerirler mi?
Gebelik haftası 12+2

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,546 soru

24,670,675 cevap

367,235 kullanıcı

...