0 oy
286 göst.
4 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (679 puan) sordu
8 ay önce koltuk altından ameliyat oldum ama ilk 3 ay sonra elim ödem topladı 18+5 haftalık hamileyim acaba gitsem doktora doktor bişey yapabilirimi
Gebelik haftası 18+5

1 cevap

0 oy
4 Haziran 2021 (349 puan) cevapladı
Bence gitmelisin. İçin rahat eder 
4 Haziran 2021 (679 puan) yorumladı
İnşallah çünkü ameliyat olan kolumun elinin üstü çok şişiyor git gide şişiyor 3 gündür tam o elin bileginede atmış çok tedirgin oluyorum
-Reklam-

1,512,636 soru

24,671,581 cevap

367,284 kullanıcı

...