Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
Doktorum hala dogum tarihi söylemedi
0
oy
606
göst.
4 Haziran 2021
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Dgnrf
(
235
puan)
sordu
Kızlar 32+2 deyim doktor hala dogum tarihiyle ilgili bilgi vemredi sormalimiyim
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
3 Cevap
0
oy
4 Haziran 2021
Svcga
(
619
puan)
cevapladı
Bence sor canım. Net tarih vermez ama en azından tahmini tarihi soyler
4 Haziran 2021
Dgnrf
(
235
puan)
yorumladı
Gidince soruyum artk
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
4 Haziran 2021
Zelihaslan
(
162
puan)
cevapladı
Sezeryan mı olacak doğumunuz
2 önceki yorum göster
4 Haziran 2021
Dgnrf
(
235
puan)
yorumladı
Amin hepimizi inşallah son zamanlar çok zor geciyor yalanci sancilariniz felan var mı
4 Haziran 2021
Zelihaslan
(
162
puan)
yorumladı
Son zamanlar zorluyor evet sık sık krampları im yalancı sancılarım oluyor özellikle azcık yorulsam hemen kramp giriyor karnıma mideme. Hala mide yanmalarım geçmedi. Renie çiğneme tableti alıyorum biraz rahatlatıyor Gözümüz yollarda bekliyoruz artık bebiş Bi işaret verse de geliyorum dese diye. Ama şimdilik ses seda yok. Vakit yaklaştıkça insanı Bi heyecan sarıyor. Gerçekten tadını çıkarmaya çalışıyorum bu günlerimin. Zorluğu var ama psikolojik olarak mutluysanız inanın daha kolay geçiyor. Sizde hep kendinizi mutlu hissetmeye çalışın. İnşallah bebeğiniz ve siz çok çok iyi olursunuz
4 Haziran 2021
Dgnrf
(
235
puan)
yorumladı
İnşallah en kısa zamanda sağlıkla kucağınıza alırsınız
Yani çok şükür bende hep pozitif olmaya çalışıyorum da gerçekten yorucuymus uyku problemi yaşıyorum o biraz etkiliyor ama cok şükür yani az kaldi İnşallah 7 8 hafta
4 Haziran 2021
Zelihaslan
(
162
puan)
yorumladı
Uyku sorunum benimde vardı ama geçti Bi kaç gündür iyiyim çok şükür. Aslında çok uzun zaman varmış gibi geliyor bitmeyecek gibi geliyor ama bitiyor. Çok farklı bir süreç. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun
4 Haziran 2021
Dgnrf
(
235
puan)
yorumladı
Amin insallah
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
4 Haziran 2021
Nice
(
355
puan)
cevapladı
Ben de 32+ 6 dayım bana da söylemedi. Suya bebeğin durumuna ve rahim ağzındaki açılmaya göre değişebilir dedi. Bebeği mümkün olduğu kadar bekletip daha dirençli hâle gelmedi için takip etmesi gerektiğini söyledi. Telaşa kapılma, çoğu gitti azı kaldı. Önemli olan bebeğin sağlığı
4 Haziran 2021
Dgnrf
(
235
puan)
yorumladı
Öyle tabide iste insan merak ediyor sizi nts ye felan bagladilarmi bide devlet hastanesine mi gidiyor sunuz
4 Haziran 2021
Nice
(
355
puan)
yorumladı
Yok henüz nts ye hiç girmedim. Özel hastaneye gidiyorum.
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili sorular
0
oy
9
cevap
1,116
göst.
Devlet hastanesi doğum için tarih veriyor mu? Benim doktorum hala haftaya gel diyor doğum ne zaman söylemedi?
3 Mart 2023
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Sjdfghks
(
665
puan)
sordu
0
oy
2
cevap
270
göst.
İkili tarama testi ultrasonunda doktorum bir şey söylemedi, sorun var mı?
16 Haziran
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Etin
(
109
puan)
sordu
gebelik
2li-tarama-testi
bebek-sağlığı
0
oy
0
cevap
124
göst.
İkili tarama testi sırasında doktorum neden hiçbir şey söylemedi?
15 Haziran
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Etin
(
109
puan)
sordu
bebek-sağlığı
ense-kalinligi
gebelik
0
oy
2
cevap
340
göst.
Doktorum kaç haftalık olduğunu söylemedi
2 Ocak 2023
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Minniemousee
(
92
puan)
sordu
kontrol
gebelik
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,560)
Hamilelik Dönemi Genel
(445,995)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,416)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,888)
Hamilelikte Beslenme
(7,823)
Hamilelikte Güzellik
(2,678)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,789)
Hamilelik Alışveriş
(10,862)
Hamile Kalamama
(16,584)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,790
soru
24,673,897
cevap
367,425
kullanıcı
...