0 oy
360 göst.
4 Haziran 2021 Doğum kategorisinde (443 puan) sordu
Kizlar burda bircok arkadasla covidle alakali cok konusmustuk agir atlatmistim bebege birsey olur mu kaygisi vardi hepimizde oldugu gibi cok sukur bebegimi kucagima aldim 1 hafta oldu tum taramalari yapildi 5 gun kontrol amacli kuvezde kaldi cok sukur hic birseyi yok.insallah sizlerle saglikli bir dogum yaparsiniz

1 cevap

0 oy
4 Haziran 2021 (983 puan) cevapladı
Hayırlı olsun, Allah analı babalı buyutsun. Kuvezde neden kaldı acaba? Kovit geçirdiğiniz için mi yoksa başka bir sıkıntı mı gelişti?
4 Haziran 2021 (443 puan) yorumladı
Bende ki sekerden dolayi ve hafif enfeksiyonu vardi kontrol amacliydi
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 250 göst.
0 oy
3 cevap 353 göst.
0 oy
0 cevap 150 göst.
18 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Senam12345 (146 puan) sordu
0 oy
1 cevap 237 göst.
14 Mart 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Nurse_91 (61 puan) sordu

1,512,817 soru

24,674,188 cevap

367,438 kullanıcı

...