0 oy
282 göst.
3 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (57 puan) sordu

image.   18 haftalık doktor kontrolume gıttıgmde bana %80 down sendromlu olabileceğini soylemıstı daha sonra kesın sonuc alalım dıye yurt dısına kan ornegı gonderıldı smdı sonuc gelmıs fakat pek anlamadım doktor da bakmıyor telefona her sey normal mıdır sızce

Gebelik haftası 21 haftalık

1 cevap

0 oy
3 Haziran 2021 (2,420 puan) cevapladı
Gecmis olsun canim hersey normal gorunuyor..saglikla kucagina al insallah
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 434 göst.
3 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Suuulleeee_ (57 puan) sordu
0 oy
2 cevap 218 göst.
0 oy
2 cevap 384 göst.
0 oy
7 cevap 458 göst.
19 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Moay Ailesi (548 puan) sordu

1,512,367 soru

24,668,283 cevap

367,117 kullanıcı

...