0 oy
416 göst.
3 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (404 puan) sordu
Sizde de idrar kaçırma sorunu var mı acaba bunun bi yolu yok mu? Doktoruma sordum normal doğumdan sonra geçer dedi ama olur olmadık yerlerde hapşırırken ya da öksürürken kaçırıyorum bu beni çok rahatsız ediyor bu yüzden ağladığım bile oluyor sinirden. Hep yedek iç çamaşırı taşıyorum bi yere gidersem ped kullanmak istemiyorum bu sıcakta. Var mı buna bi çözüm bulan arkadaşlar? 
Gebelik haftası 33+0

3 Cevap

0 oy
3 Haziran 2021 (1,697 puan) cevapladı
Malesef bi çaresi yok hepimizin başına geliyor ben gebeligimde çalışıyordum hep mesane pedi kullandım doğum yaptığım gibide sona erdi ..
3 Haziran 2021 (404 puan) yorumladı
Teşekkürler cevap verdiğiniz için
-Reklam-
0 oy
3 Haziran 2021 (57 puan) cevapladı
Evet mesaneye baskı yaptığı için bebek kaçırma olabiliyor 
3 Haziran 2021 (404 puan) yorumladı
Evet maalesef
0 oy
3 Haziran 2021 (236 puan) cevapladı
Malesef bi çözümü yok doğumda geçiyor 
3 Haziran 2021 (404 puan) yorumladı
İlk doğumumda 3 ay yine devam etmişti kegel egzersizleriyle geçmişti biraz inşallah bu o kadar sürmez
3 Haziran 2021 (236 puan) yorumladı
Benim doğumda geçmişti

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 297 göst.
0 oy
0 cevap 242 göst.
0 oy
2 cevap 508 göst.
0 oy
5 cevap 417 göst.
11 Ağustos 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Mervebardak (30 puan) sordu

1,512,202 soru

24,666,218 cevap

366,988 kullanıcı

...