0 oy
399 göst.
2 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (207 puan) sordu
38 de kontrol edildi 1 cm açıklık var dedi 39+1 oldum hala sanci yok bol yürüyorum merdiven in çok yapıyorum sadece altan baskı oluyo çıkacak gibi yürüyemiyorum hurma da yiorum daha ne yapsam bilemedim önde giden bir bebiş birde normal doğum istiyorum o yuzden gelse çok iyi olur
Gebelik haftası 39+1

1 cevap

0 oy
2 Haziran 2021 (231 puan) cevapladı
Perine masajı yap cinsel ilişkide bulun açıklığa faydası olur sancinin vakti zamanı gelince bir dkk durdurmaz canım
2 Haziran 2021 (207 puan) yorumladı
Teşsekur ederm deniyeceğim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 432 göst.
19 Mayıs 2022 Doğum kategorisinde Asyaam1. (686 puan) sordu
0 oy
4 cevap 892 göst.
9 Mart 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elif zeynep (957 puan) sordu
0 oy
1 cevap 980 göst.
0 oy
3 cevap 714 göst.
18 Eylül 2018 Doğum kategorisinde Satı şahinn (132 puan) sordu

1,512,298 soru

24,667,316 cevap

367,059 kullanıcı

...