0 oy
308 göst.
2 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (47 puan) sordu
Kizlar 2li tarama testi yaptırdım 1hafta oldu sonucları ne zamn çıkar birde grafik gibi bisey var onu nasıl görebilirz kan sonucun çıkmış ama bisey anlamadım ondan
Gebelik haftası 14+2

1 cevap

0 oy
2 Haziran 2021 (994 puan) cevapladı
Benimki 3 gun sonra cikmisti canim ama eğitim ve araştırma hastanesi benim gittiğim. 2 li test sonucunu labaratuvar sekreterinden aliyosun ama her ilde farklı olabilir ona bişey diyemem.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 1,002 göst.
16 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ceylanmustafa (11 puan) sordu
0 oy
2 cevap 340 göst.
0 oy
6 cevap 530 göst.

1,512,397 soru

24,668,585 cevap

367,132 kullanıcı

...